måndag, oktober 08, 2007

XXL, modelejon, kalops, sol och syskon

Hej på er alla!
Allt som oftast väldigt kul att läsa alla inlägg.. Det enda som var tråkigt nu var att både läsa och höra om "köttbiten i svaljet".. Tur att allt gick bra till slut!! :O)

Jag "rymde" tidigare fr jobbet idag, då lilla mamsen åker hemöver imorgon.. :O(
Jag mår så bra när hon är här och grabbarna också!

Jaha, vad ska vi då berätta.. Det mest spännande som händer i Örebro är hockey! Anna-Britt har i helgen varit i både Guldsmedshyttan och Hällefors.. de stora metropolerna...! (de har faktiskt bara ishallar där..) Men kul är det allt..!

Vidare skulle jag vilja kliva in i debatten om storlekar på kläder.. Det är dax att bröderna gör barnstorlekar också.. :O) Jag har en liten son som också vill ha Demonbrallor.. (kanske kan han ha minsta tum.. Vi kan väl mäta och se..!!?)

Här kommer också en bild på min lilla familj, jag har ju inga syskon att tampas med och krama och älska, så det får bli på sönerna.. Flera av er träffade ju den äldsta i somras, men så här ser den yngsta ut idag...

En stor kram fr Mia, som flyger till Gotland på jobb imorgon..
Anna-Britt sitter på tåget till 19:00 imorgonkväll, Kåre, du hämtar väl henne på station?