söndag, december 30, 2007

Jaa..

.. det är inte utan att det är märkligt att ha en 17-åring hemma, och som snart går in på sitt 18e år och till hösten börjar sista året på gymnasiet.. :O) Vart tog den lille goe pojken vägen som man kunde ha i knät?? :O) Nu är det han som har mamsen i knät ist.. :O)
Han får fira sin födelsedagskväll med att följa med till Hallsberg för att heja fram sin lillebror till vinst i DM-finalen för 93or i hockey. Den lille kom hem med en guldmedalj igår, efter vinst i finalen med 94orna.. Så här är det glatt på alla vis!!

Vidare så erkänner jag att jag är dålig på att blogga, och att jag hade en så bloggtokig mamma kunde jag väl aldrig tro.. :O) Men ni alla ska veta att det är himla mysigt att kika in då och då och få sig ett livstecken.. Det är ju ur den synpunkten väldigt trist att bo i Örebro och inte ha en enda nära släkting på nära håll.. Så här fyller bloggen den funktionen.. Jag inser att jag har en massa goa släktingar.. :O)

Nä, nu ska jag träna färdigt för att hinna till Hallsberg i tid..

STORA VARMA KRAMAR TILL ER ALLA SÅ HÄR PÅ ÅRETS NÄST SISTA DAG!!!

Mia