tisdag, december 11, 2007

Kanelbullar

Hej på er! Känner att jag måste förmedla en härlig doft av nybakade kanelbullar som sprider sig i Tallstugan! Var så god och hade ni bott i Bringis hade ni kunnat komma på en fika. Synd Kurtan att du bor så långt borta. I morgon ska jag baka rullrån o jitterbuggar. Idag är det ganska kallt här och i natt ska det bli omkr -20 gr. Jag tror inte det varit så kallt den här vintern ännu.
Gunnar o Kåre har varit till Sundsvall och hämtat den nya bussen. Den är jättefin och Gunnar ser nöjd ut.
Jag kommer på mig ibland när jag ser Lisa o Gunnar att det är så skönt att de hade änglaskydd när de körde av vägen. Jag o Kåre kom ju bara en kvart efter att olyckan hänt och det var några fasansfulla minuter innan Gunnar ringde o sa att de levde o mådde bra. Tack gode gud!!
Allt för nu hälsar jag