onsdag, januari 16, 2008

Inbjudan

Hej igen jag förväntade mig en inbjudan ang fika när vi kommer upp till Bringis i februari.
Men inte då.......
Kjella är på avskedsmiddag i kväll så jag spela lite på hästar för att ha något att göra. Jag fick
en Sverige lott på posten som jag vunnit på något jag inte vet vad det är, samt ett mail idag
från GreenHouse att jag vunnit kläder för 1200 kr. så då tänkte jag att nu är bäst att passa på
därför spelar jag på hästar i kväll.
söndag åker jag till GreenHouse fabrik i Ikast på Jylland, vi ska gå en utbildning som gruppledare tom tisdag. Åker med Anna som är fruktansvärt flygrädd så det blir tåg söndag i
9 timmar kurs må o tisd och tåg hem i 9 timmar. Låter väldigt lång tid men vi får väl läsa, prata
o lösa korsord kanske.
Annars väntar jag på nästa fredag när jag blir FARMOR ska bli underbart.
kram till alla bloggare