torsdag, mars 27, 2008

Jag säger bara "dansbandsmusik"

Herre gud! Jag skulle sitta och betala räkningarna och så fastnade jag i musiklyssnande på nätet i flera timmar! Vilka jag lyssnat på??? Jo, Sven-Ingvars, Vikingarna, Sten & Stanley, Flamingokvintetten, Roland Cedermark (Novelty Accordian) - vi tjejer lärde killarna, att dansa foxtrot till den - i min ungdom förstås.
Igår fick jag åka med min beundrare på Random House in till stan igen. Den här gången var det en Mazda med släpvagn. Men hunden var med i baksätet.
Fick också mina jeans (modell ajjan) med A-B tvätt igår. Och vi höll på att skratta ihjäl oss. Jag tyckte att de såg stora ut och trodde att de skulle passa. Men inte då... Kåre skulle försöka att hålla sig för skratt men lyckades inte med det. Han såg så rolig ut och lurade mig att skratta.
Nej nu tar jag sparken och åker till busskuren - ska jobba idag. Men måste först säga hej till Anders som åker till Norrköping idag. Emma åkte igår.