lördag, mars 29, 2008

Ung på nytt!!!

Detta har varit en riktig turvecka.
Köpte en trisslott och vann på den, 25:- x 2. Bytte till mig nya lotter och vann igen. Skrapade lotter för sammanlagt 325 kr innan det roliga var slut. Det var ju inte lotterna jag skulle blogga om.
Vi har ju alla olika funderingar om ålder och kroppsutseende. Benke kickade den personlige tränaren p g a kattjakt. AB börjar se ut som ahkka. Morgonrocken ska väl gå att sy upp.
Benke; Du skulle ha släppt ut katten och följt med tränaren i jakten.
Själv har jag fått en tonårsfinne på hakan och ska börja skolan till hösten. Snacka om att åldras långsamt. Har inga gråa hår (bortfärgade) och inga synliga rynkor. Dom är utfyllda med äkta naturprodukter, inget botox eller restyline här inte.
Anledningen att jag ska börja skolan till hösten är mitt flitiga vikarierande inom hemtjänsten. Det har resulterat i att jag fått en tjänst där och ska utbilda mig till undersköterska.
Nu måste jag sluta för jag ska koka kaffe till mina gäster som just nu dök upp.
Ha de bra, vi hörs.