onsdag, september 10, 2008

ÄCKLIGT!!!


Fy satan vad jag har gjort världens äckligaste sak idag!


När vi flyttade in här i vårat hus, så den dan det hände hade inte de förra ägarna städat så dom fick påbackning på allt. Fick ta in en städfirma (och idag förstår jag varför) som fick ta deras skit för 5 år. Tyvärr ingår inte att man tar vattenlås mm utan bara golvbrunnar mm..Jag skojjar inte, dom har inte tagit några vattenlås eller diskmaskinsfilter å sånt sen dom flyttade hit för 5 år sen. Så idag skulle jag göra slag i saken å städa allt sånt å jag höll verkligen på att kräkas.. för fy tusan vad det luktade. Tur att toastolen stod bredvid. Så nu rinner vattnet faktiskt igemon alla rör under diskbänk, handfat å badkar... Blä säger jag bara!

Så ett tips till alla, se till att göra detta var 6 månad eller nåt så är det då så enkelt plus att man besparar sig en massa sköjningar...


Imorgon börjar också min första arbetsdag på det nya jobbet. Skall vara på Binloteksgatan och packa upp en himla massa varor till två våningar så det kommer att finnas å göra. Ska bli spännande å se hur man startar upp en butik från skratsch...


Annars leker livet i Brunna. Freddes pappa å fru är här och åker imorgon så här fixas det med småsaker hela tiden. Allt är nu färdigmålat förutom trappen men de väntar vi med i nån vecka till då vi skall renovera badrummet uppe så de kommer säkert bli en hel del spring!


Nu skall ja duscha å skölja av mig denna odör! Kram på er alla