söndag, oktober 19, 2008

De e ju beklämmande

Har ni inte rätat ut fingrarna än.Inte en blogg sen Ami kände sej tvingad.JaJa ni gör ju som ni vill men de e ju trist å bara läsa sina egna bloggar,ja jag vet att jag inte varit så flitig själv men nu ere höst så nu ere mer tid över.Över till dagens ord,sen sist jag skrev så har jag börjat att renovera Hissmofors åså har jag varit till Kåre å AB å ätit en fantastiskt god middag (synd bara att jag hade ätit innan jag åkte ut)Kåre hade lagat till en otroligt god Kinamiddag(att du va en sån duktig kock Kåre,KÅ får en match nu).I går Lördag va jag å Eva Till Aina å satte ljung.Det blev verkligen fint,trist bara att vi var sist dit,alla andra gravar var jätte fina.Ja jag vet att ni e dit nån gång på sommarn men va fan ere ingen som orkar dit på hösten?Beror det på 1-11-66 eller?Nog om detta,hoppas tröjan passade Kåre å att AB som har jobbat på posten har redovisat frakten till Ami.I övrigt så mår vi väl vilket jag önskar er eventuella läsare också i allmänhet, mina syskon i synnerhet:o)Kör lungt hem Kåre,AB behövs nämligen här hemma, de e så skönt å åka ut å surra lite när man känner för det.Panshisar och DD rules!Bloggar å kommentarer mottages tacksamt.Stora pok från mej:o)