onsdag, november 05, 2008

BRAVO THERESE!

Jag tycker du Therese var modig som följde med pappa till tandläkaren. Tänk om jag varit så duktig när jag var lika gammal som du, då hade jag sluppit vara rädd för tandläkaren även när jag blev äldre. Det är jättebra att gå till tandläkaren och få sina fina tänder lagade om det blivit ett litet hål i dem, och då gör det inte ont heller. Pappa Terje var duktig också!
Att det fortfarande finns tandläkare som faktiskt skrämmer barnen. Trodde att alla fått utbildning i hur man bemöter barn som är rädda.

Annars väntar vi på främmande fr Snåsa igen. Den här gången följer nog Britt-Inger med.

På lördag ska jag vara i Brynje och visa mina kläder. Håller till i ett litet, mysigt härbre och kan bjuda på gott bröd som är hembakat till kaffet. Hoppas att det kommer många som handlar. Så har vi bestämt dag när jag åker till Holmen också. Om lokalen där vi bodde i Brunflo är ledig nästa söndag blir det visning där.

Doris ligger f n bredvid mig och sover. Vi ska gå runt byn och dela ut en inbjudan till visningen i Brynje.
Ha det bra så länge!