söndag, november 29, 2009

Kusin Nils-Ingemar 60 år

Kan berätta att jag o Kåre köpte en blomma och åkte till Krokom där Nils-Ingemar bor på ett äldreboende. Kusin Astrid o Tommy fr Järpen var också där. Jag vet inte om Nils-Ingemar kände igen mig - det verkade så i alla fall - han såg glad ut och någonstans fanns jag tydligen. Ibland såg han så där "spjuveraktig ut", ni som känner honom vet nog vad jag menar. Och rätt vad det var så såg han lite allvarsam och ledsen ut. Han satt i rullstol. Pratade inte så mycket och när han gjorde det blev det lite osammanhängande och svårt att förstå. Hörde honom nämna Stensjön några gånger. Personalen hade ordnat med tårta och kaffe och vi var nog där 1,5 tim ungefär. Hoppas han fick ut något av sin födelsedag i alla fall.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar