tisdag, december 29, 2009

Lava


Jag hoppas att ni e lite mindre skeptiska nu,synd att inte AB kunde va me.Jag är övertygad om att ni övriga e botade :o)Nu gäller det istället att fokusera på Måns lilla monster Hugo,den lilla dj....n har så grymt vassa tänder som gärna sitter fast i mina fötter och Evas och Måns och alla andra människor som törs va utan skor,kul kille.Han livnär sig gärna även på mattor,filtar,skor,pallar,KABLAR(hoppas inet funkar än)strumpor,händer,vantar,stolsben,ännu mer mattor,just nu mina ben,skåpluckan som döljer den fantastiska hundmaten,soffan,den numer utkastade julgranen,bokhyllan,mera mattor å skor,kort sagt=typ ta me fan allt;o)Han e så fantastiskt söt så han klarar sej nästan jämt utan skäll men de e väl så från början.Nu ska jag sy igen huggsåren å ta en stelkrampspruta :o) Hare

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar