måndag, november 26, 2007

TACK!

Nu har vi officiellt fått nyckeln till Tallstugan. Den överlämnades av hyresvärden vid en högtidlig ceremoni - jag låg i sängen i husvagnen o löste sudoku - med månen, Berith o Kent som vittnen. Kändes himla skönt måste jag säga. Återstår nu att försöka få ordning på alla grejor i lådor o påsar. Berith har med stort tålamod hjälpt mig att packa och jag måste berätta att i t ex mina strumpbyxor av ylle, var 3 st glas instoppade bl a. Dom var rena, byxorna alltså.

Hon fick också städa balkongen i Brunflo o där hittade hon 2 år gamla julkakor!!! Fy tusan vad slarvig jag är!! Eller om det är Kåre som är det??



Jag vill från djupet av mitt hjärta TACKA mina syskon o systerson Kent som slitit och gjort det möjligt och lättare för oss att flytta!

ÄLSKAR ER!

Det blir säkert också ett litet kalas så småningom.

Tusen kramar från storasyster och moster. Kåre är naturligtvis också med på TACK-hälsningen