måndag, januari 07, 2008

Lycka till!

Idag är det en alldeles vanlig dag. Och jag vill säga "lycka till" åt alla som börjat jobba eller gått till skolan första dagen efter jul- o nyårsuppehållet. Det känns ganska träligt eller hur, men hav tröst - det blir snart bättre igen! Själv är jag ledig och har inget jobb inbokat framöver. Sitter nu vid datan förstås och försöker lägga in kommentarer till fotona som Gunnar scannat in. Det är många minnen som ploppar upp. Synd bara att jag inte vet årtal och glömt namnen på många. Och om jag minns fel eller så, hör av dig till mig eller skriv till det i kommentaren under korten.
Efter en timmes telefonpratande - med min bästa kompis Emy Mårtensson - fortsätter jag mitt inlägg. Ska dammsuga idag, gå ut en sväng eftersom det varken snöar eller blåser. Tänkte mig hämta posten men Gunnar hann före mig så jag har redan läst ÖP.
Ha en bra dag!