fredag, januari 25, 2008

Stort Grattis från alla på Berget!

Tänk så fantastiskt att en ny liten människa kar kommit till världen. Vi är så glada och hoppas vi får se henne snart, och hennes föräldrar!

Appropå barn. Det är något jag länge tänkt dela med mig här på bloggen.

Jag är så glad och stolt över mina barn som är trevliga och fina människor och dessutom pluggar så bra.

  • Grattis till Emma som kommit så långt i sin utbildning och klarade de jobbiga tentorna i julas. Nästa år tar du examen!
  • Anders klarar också sina studier och läser något som jag inte alls begriper, men det gör ju han som tur är.
  • Lisa som nu gått en termin på gymnasiet och läser svåra ämnen och det går jättebra trots långa dagar.
  • Anna som pluggar och jobbar, på jobb och i stall, och tar hand om sin familj och gympar på Friskis och bloggar och alltid är på bra humör och verkar så lugn. Du är fantastisk!
Alla gör det så bra så det är inte klokt!