måndag, februari 11, 2008

Älskade barn!

Tänk att det är 25 år sedan kl 06.29 som du såg dagens ljus! Jag minns det som igår hur du såg på oss med dina "gamla" kloka ögon medan jag kände mig som en ganska osäker men lycklig mamma. Tänk att allt var över och du och jag hade överlevt! Det var helt fantastiskt! Sedan på eftermiddagen skulle alla mammor vila medan barnen var i barnsalen men det kunde ju inte jag. Jag var klarvaken och väntade på "babytåget" med skramlande plastbyttor till vagnar som de hakade ihop, när de drog barnen i korridoren för att delas ut igen till mammorna. Efter några dagar när du fått mer kraft i lungorna, hörde jag på långt håll rop på mat från mitt eget barn!
Födelsedagar blir lätt mammornas egna minnen men...

Jag önskar dig en toppenbra dag Emma!
Många kramar och pussar!
Jag älskar dej!