lördag, mars 08, 2008

Det är..

.. ruter i min morsa, önskar att jag hade hälften av hennes ruter.. :O)
Snöar det ff? Kan man inte få ett nytaget kort på Berget inlagt?!?
Jag har idag varit på hockey, är det någon som är förvånad? Min lille Ralle har representerat Örebro Län i dag, och de vann 2 matcher, den tredje blev förlust, och han gjorde mål också, den lille rackaren, men då var jag på väg hem.. Typiskt! Men han kommer att tala hål i huvudet på mig ikväll när han kommer hem, och ska berätta om nästan varje byte, och inte somna i första taget! :O) Kul är det!!!
Och Linus har jag i Malmö idag, de spelade avgjörandet inför om de ska få vara kvar i Elitserien för A-juniorer, och trots förlust så spelar de kvar nästa säsong.. Och det är ju lika kul det.. Sen åker han med 7-tåget hem till Örebro imorgonbitti för att kliva på en buss upp till Furudal där B-juniorerna ska säkra sin plats i elit imorgon.. Puh, tur de är så motiverade!!

Ja, sitter här och funderar på om jag ska byta kanal på TV´n.. Fy fn rent utsagt för Melodifestivalen.. trist, trist, trist.. :O)

Men till ALLA bloggare vill jag ge en kram, Mia