tisdag, mars 18, 2008

Hmm..

.. jag är 40+.. :O)
Har köpt hem Tara för första gången.. (smygläst i mammas när hon har varit här!), men nu har jag en egen Tara.. Och det står på tidningen att den är "succétidningen för dig 40+".. ha ha..
Och häromdagen sa min gamla fd svärfar att jag såg ut som om jag var kompis till Linus kompisar.. :O) Så hur ska det vara egentligen???

Nåväl, i Tara står en notis som följer: rubriken är "Nordisk etnotrend" och sen
"Jeansmodellerna från Denim Demon har samiska namn, Sturebadet i Sthlm har spa-behandling med samiskt tema till jojkmusik". Så det är nåt stort på gång.. eller..!!? :O)

Jag skrev väl häromdagen att det var mysigt att få hit pojkarna, och det är det fortfarande.. Om man fick se dem nångång ja..!!!! Mat, kompisar, mat, träning, mat, sova, hämta, skjutsa, mat, träning, kompisar.. Ja, typ så ser det ut på dagarna och kvällarna här.. Men det är väl så det ska vara.. Fast jag undrar lite hur det ska vara för mig.. :O)

Hmm, fick pausa en stund med mitt inlägg och hämta hem Rasmus, med en ev bruten stortå..
:O(
Passar ju inte så bra in i hans tid just nu med mkt hockey, så nu blir det vila från träningen några dagar får vi se vad som händer..

Må bäst allihopa..
Kram fr Mia och en liten klen Ralle