lördag, april 05, 2008

Ha,ha,ha,ha....

... nu förstår jag varför Kåre skrattade åt mig och undrade var jag skulle ha mina nya vaser - jag gick ut till förrådet för att leta efter en annan liten turkos vas och upptäckte att jag hade hur många som helst - två flyttkartonger som jag inte packat upp ännu!!! Och jag blev så himla glad för det. Har ju sagt att jag har dåligt kom-ihåg och jag blir ofta överraskad som ni förstår.

Anna, jag förstår hur du känner det inför flytten eftersom jag nyss har gjort det. Du får bjuda hem era kompisar och be dem hjälpa er. Då går det fort för det är jobbigt att göra allt själv. Och så kan du bjuda på varm korv m bröd som är lätt att göra i ordning. Flyttfebern kanske går över då.

Kurre, skönt att få en förklaring till de glesa besöken på bloggen! Det verkar ofta vara fel med Internet i stora Göteborg. Här i lilla Tallstugan fungerar det alltid utmärkt.
Benke, skönt att se att du lever också och ska fira Måns!
Ami o Kjella, hur är det med lilla Charlie då?
Hälsar o undrar jag