söndag, maj 18, 2008

Kallt.. kallt..

.. är det i Örebro.. Burr.. Denna helg har jag knappt varit utanför dörren, mer än att skjutsa Ralle till en kompis igår em, 10 grabbar skulle sova över, spela Guitar-Hero, äta mat och ha Sumo-turnering.. :O) De hade haft jättekul, och de fick jätteberöm av Fredriks föräldrar som sa: "Gu va alla killar är trevliga och artiga och goa, de har skött sig exemplariskt".. Gott att höra om ett gäng med 14-15åringar!
Och att få ha min snart 18årige andra son hemma en lördagkväll slår det mesta.. :O) Linus och jag tog oss en film-kväll, hyrde 4 filmer, men Linus orkade bara se 3 och jag bara 2.. Ha, ha.. sen somnade jag.. Nu spelas TV-spel för hela slanten, men jag försöker få ut dem på en promenad med mammsen..
De ringde från Ralles skola nyss och sa att deras vandring imorgon blev inställd, prognosen är minusgrader under måndagnatten så då skulle de slippa.. Hmm, vet inte vem som blev gladast, jag eller Ralle.. :O)

Ja, jag önskar alla, vart de än befinner sig på detta runda klot, en underbar vecka. De som får sol på sig automatiskt och de som får framkalla solen i sitt inre.. Jag åker på tjänsteresa, blä, lite trött på det är jag men det ska väl gå, snart är det semester.. :O) :O) :O)
kram, Mia