söndag, maj 25, 2008

Till alla..


goa mammor på denna blogg ger jag idag en kram, MEN DEN STÖRSTA OCH VARMASTE FÅR MIN EGNA GOASTE MAMMA!!
Idag är vädret förhoppningsvis för alla som det är för mig, varmt och soligt. Ska bli skönt med en cykeltur och promenad.. I em kommer sen pojkarna hem och det är alltid skönt.. Längtar ju en hel del efter dem.. Rasmus har nya inlines och spelar turneringar på helgerna, och Linus tränar med tuffa A-laget och som "junis" får han lite "stryk".. ansiktet är nu svullet och ömt då han tacklades in i en träsarg i veckan.. (tur att käke och tänder höll).. Han själv skrattar åt det och säger att "så gör en del A-lagare som ska sätta de "små" på plats"... Tyvärr delar jag inte hans insikt utan försöker ju lämna andra spår av värderingar till både han och den lille.. Vi får väl se om jag lyckas.. :O)
Må bäst, njut av livs-tid och kram
Mia