torsdag, juni 26, 2008

Äntligen!!!


Äntligen är det dags! Äntligen har vi dragit tummen ur r****n och fått saker å ting gjorda! ÄNTLIGEN ska vi flytta norröver till Stockholm! Har ju ni som vet, tjatat om detta i 4 år så ingen är gladare än jag! Allt blev klart igår med försäljning av vårat gamla hus å köpet på vårat nya. Allt har verkligen gått i rasandes fart. Den 14.e juni såg vi huset i en bild i en tidning för första gången och nu, 12 dagar senare har vi sålt vårt å köpt det nya. Helt galet men de känns så otroligt bra. Så den 14.e aug så går flyttlasset till till Brunna. Det var alltså inte i Stäket vi skulle köpa men om man jämför med avståndet nu så är det runt knuten bara. Tar väl bara 5 min mellan kan ja tänka! Och när vi ändå pratar Stäket-bor så måste jag nämna några som har bott där och de e såklart sönerna. GRATTIS till allt som har med de superfina jeans/kladerna att göra. Man blir såklart stolt att de går så bra för er. Jag håller alltid tummarna... =)


Hoppas också att resan går bra för Anna-Britt och Kåre...


Nu ska jag läsa artikeln å sen ska ja snegla på fotbollen... E fortfarande lite ledsen över att stackars Turkiet åkte ur igår!


Kram från oss Skåningar som snart blir 08-or!