onsdag, september 10, 2008

Jamen fy tusan!!

Usch vad äckligt och än värre att ta reda på efter andra. Hoppas att säljaren betalar städfirman?? Så ser man också vad olika vi är då det gäller att ta reda på "skiten". Många ser ju faktiskt inte alls och badrummet och köket vill man ju ha så rent som möjligt. Lycka till med nya jobbet Erika och hoppas det går bra med resorna.
Jag är hemma på Berget igen och nu är ordningen återställd för Doris del. Men i morgon har jag fått en ny tid för fotvård - jag missade nämligen den inbokade tiden idag. Jag är så van vid att jag kan rå mig själv och ta vilka tider som helst och jag funderade inget när jag bestämde en ny tid i morgon. "Ja visst sjutton - jag har ju Doris". Hoppas det går att få någon stand in. "Kurre , skulle det inte vara roligt att vara hundhusse en liten stund i morgon? Ni kan vara här i Tallstugan. Tror att både du och Doris skulle gilla det". Igår träffade vi på några nya hundkompisar som var ute på promenad. Men Doris är lite rädd för andra hundar trots att de här vi hade sällskap med bara var lite större än henne. Vi har bestämt med deras matte att vi ska träffas och släppa lös hundarna i syfte att Doris ska vänja sig och slippa vara rädd. Tror att det kan vara bra.
Annars är det som vanligt kallt och blåsigt utanför dörren.
Ha de ni alla på och runtom Berget.