onsdag, juli 01, 2009

Tack Anna-Britt....

... för den koncisa rapporten. Det känns tryggt och bra att veta vad som händer där uppe! Om två dagar bär det av uppöver för oss. Jag och Sebastian ska åka tåg till Göteborg på fredag morgon och spendera dagen i Gbg (kanske gå på Liseberg eller Universeum?). Sedan åker vi natt-tåg till Östersund på kvällen. Vi anländer på Östersunds station på morgonen. Det ska bli härligt att komma upp! Men jag gruvar mig redan för att åka därifrån utan Sebastian (han ska stanna med Mormor och Morfar en vecka själv innan de kommer ner med deras bil). Det ska bli lyxigt att få en vecka ledigt på tu man hand (jag och Thomas ska renovera hemma), men det känns lite tomt att ha en veckas semester utan Sebastian... Men jag tror att det kommer att vara toppenbra för Sebastian och familjen i Östersund att få rå om varandra. Sedan så kommer ju jag och Sebbe ha mycket egentid tillsammans framöver eftersom jag gått ner i arbetstid. 

Vad har ni på Berget för semesterplaner?!
Ha det gott!