lördag, november 07, 2009

Go morron, go morron..

.. alla på berget och runtomkring.. sänder en hälsning från mellersta (typ) sverige.. inga svin och influensa och sprutor här än.. men det sistnämnda ska väl snart bli av.. :O( inte för att jag ser fram mot det.. annars är väl livet så inrutat som det bara kan bli.. resa, hemma, tvätta, laga mat, städa, resa, kolla på hockey, laga mat.. :O) hmm.. ser ju rätt tråkigt ut när man ser det skrivet så här.. men tänk att jag varit i göteborg, lund och helsingborg i veckan.. sett domkyrkan i lund (och beställt en rund trasmatta som jag ska hämta i början av december..), fikat världens största kanelbulle i göteborg, och ätit lunch på ebbas fik i helsingborg.. så nog har en del saker hänt ändå.. :O) jo förresten, jag grattar alla ingegerdare på namnsdagen idag.. :O) linus är övernattad hos kompis inatt, rasmus städar på ett stort företag idag med hela laget, för att få in pengar.. och jag ska nog följa med gunilla till en arbkamrat som idag öppnar sin "prylaffär".. mamma, dit får du nog följa med nångång.. :O) hon har säkert några ljuslyktor.. :O) :O)
stora kramar skickar jag till alla.. :O) mia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar