torsdag, november 19, 2009

Lägesrapport från Australien

Idag har det varit riktigt varmt, jag har gått på ytterliggare en ny gata med massa mysiga och roliga butiker. Har köpt ett par nya flipflops med lite mer stötdämpning än dom jag hade med mig. Det kan behövas när man går på hård asfalt dagarna i enda, mina fötter är inte helt nöjda på mig. Dom sväller ganska så bra efter en stund vilket ger olika skavsår beroende på skor.

Just nu håller vi på med den sista packningen innan jag och Emma ska ta oss till flygplatsen för en helg i Sydney. Två nätter hos Emmas moster och två på hostel inne i stan. Kommer tillbaka på måndag kväll.

Fortfarande inte ledsen över att vara här och julstämningen har inte helt lämnat mig, trots flipflops och sommarkläder. :)

Kramar!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar