måndag, januari 18, 2010

Länge sen sist.

Nu äntligen ska jag ta till orda det var som sagt länge sen.
Jag befinner mig nu i Brunna och har varit här sedan nyår. Svärsonen är ute och reser titt som oftast så jag hjälper Erica med Simon, d v s hämtar honom på dagis. Övrig dagtid så arbetar jag heltid på ASPA Plast. Jag är timanställd vid behov och behovet är stort just nu. Börjar kl 07.00 och slutar kl 16.15 utom på fredagar när jag slutar kl 13.45. Erica och Fredrik försöker att samköra så jag kan få ha den ena bilen, då kan jag åka hemifrån kl 6.30 annanrs får jag ta buss, tåg och buss och då startar resan kl 05.45.
I övrigt är vi här i Brunna hela och friska och mår bara bra.
Jag blir kvar här ett tag till, i a f så länge som jag får arbeta på ASPA.
Puss och kram till alla bloggare från ett snöigt Storstockholm.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar