fredag, december 14, 2007

Ami vill vara med

Hej på dig svägerskan
Vilken ville jag vara med på: Baka tunnbröd, eller köpa getost. som du vet så gillar jag numera
både röd och vit getost, men den måste köpas i Bjärme. Bara den som är god. Jag har varit uppe
sedan 05.30 skjutsade Oskar och Kristina till Arlanda. De sov över här i natt för att spara lite tid
de flyger till London 7.40 i dag och kommer tillbaka på måndag och jag är kattvakt åt söta Max, som han heter. I morgon ska vi in till stan med en ugn som jag kört runt med i Renaulten sedan
i tisdags, skall till Karin o antons nya lägenhet. Vi ska dit i morgon och hjälpa till att packa upp. Det börjar bli klart i lägenheten, Benke la nya golv, rev en vägg och byggde upp en ny, så nu har
de blivit en trea. Badrummet är helt nytt och alla väggar o tak är målade. Karins mor och farmor kommer upp från Norrköping för att se och hjälpa till också. Vi har nu extra möblemang i datarummet Harrys vagga som ska in till stan samt en ny barnvagn, väldigt fin. Ha de bra där
uppe i norr här är det några minus men ingen snö. Vi hörs innan jul
pussar och kramar till alla vi känner/ Ami