fredag, december 14, 2007

Vilken söt liten tärna

Hej Lova! Vilken söt liten tärna du var igår. Lika fin som en Lucia tycker jag.

Ja du Anders det verkar som du också har en "innan jul stress" som drabbar oss alla mer eller mindre. Håller tummarna för att det går bra för dig.

Jag ska försöka få någon ordning här i Tallstugan. Det är en jäkla röra med ouppackade lådor och grejor både här o där. Inte vet jag hur jag ska ha det heller. Men det känns skönt att jag inte behöver jobba något mera före jul. Det märks ju att jag börjar bli lite gammal o inte orkar med riktigt som förut ha,ha. Bara att acceptera och vara glad ändå.
Idag ska Olle, Pecka o Eva baka tunnbröd vid skolan här i byn o jag ska ta mig en promenad o hälsa på bakstran. Det är alltid gott med nybakat - Olle skulle köpa lite getost också! Ami du skulle väl gärna följa med.