söndag, mars 16, 2008

Det skulle typ inte..

.. göra det minsta ont att träffa min yngsta morbror, han som bjuder på sig, och hans fru-sambo som jag inte sett sen jag var just fyllda 10, nu när jag kommer upp till påsk..!!! :O) Kommer det att vara möjligt måntro!?

Vidare så orkar jag knappt berätta längre att jag varit på hockey i helgen, så jag tror att jag berättar att städdjävulen flygit i mig idag istället.. :O) Så städvillig har jag nog inte varit sen sist.. Men nu är det fint här, och rent, och.. ja ja, förnstrena har jag inte tagit än, och idag när solen skiner borde jag nog ha börjat med dem.. Men nu är det för sent.. Djälvulen har dragit sin kos.. Så nu är det träning och lite mat som gäller.. Och längtar efter att grabbarna ska komma gör jag ju förstås, men det dröjer än, Rasmus spelar semifinal just i skrivande stund, och om det går som det ska så är det final kl 17:00. Tyvärr är han i Hammarö utanför Karlstad, och jag orkade inte åka dit idag igen, var där igår.. Så jag har äntligen fått sitta och titta på Linus i lugn och ro idag, de spelade oavgjort så de fortsätter att hålla oss nervösa innan de säkrar sin plats i BJ-elit.
Ha ha.. jag orkade skriva om hockey iaf.. Hmmm.. Man kan nog kallas för hockeynörd.. Fast det är jag så gärna..
Ser fram mot att få komma upp några dagar till Berget, hade tänkt att sitta i mammsens soffa och äta ägg.. :O) Och kanske träffa min yngsta morbror.. :O)
Kram så länge, Mia