torsdag, mars 06, 2008

Vad konstigt det är..

.. att knappt ha sett snö denna vinter!!??
Vi har väl samma rapporter som Ami i Stäket har att ge, jag har gått i jeansjacka idag, fast jag hade mössa och halsduk och stickad tröja under, och att jag sen fick ligga i badkaret en stund för att tina hör inte hit.. :O)
Varit i Stockholm idag på 2 uppdarag, och stannade i Stäket på McD för att kissa och dricka te.. Tänkte stanna till och hälsa på min faster och farbror, men pojkarna skulle iväg på hockeymatcher båda 2 så jag behövde komma hem i tid. Tur att deras farmor vill ge dem mat såna här dagar.. :O) Och så slutade det med att jag fick vara hemma, tyvärr måste jag dammsuga och ska hinna träna med, men mest av allt skulle jag vilja krypa ner under täcket och sova.. :O)
Ja, ja.. snart är det påsk och då kommer vi upp till mammsen och Kåre, ska bli skönt med några dagars ledighet.. :O)

Kram till alla nära kära..
Mia