onsdag, december 30, 2009

Minns också pappa som gick bort för precis 1 år sedan

Men det är både med glädje och saknad jag minns pappa. Ser honom sitta i sin rullstol vid köksbordet. Hur han ler mot mig. Visserligen såg jag också att han var ledsen ibland när jag varit inne och hälsat på och skulle gå hem igen. Det är dock den glada pappan jag minns. TACK för att du fanns för mig!

Men mitt i den saknaden så finns ett glatt och oförglömligt minne just idag den 30 december. LINUS mitt äldsta barnbarn föddes då. Kommer ihåg att vi väntade och väntade. Mia hade det jobbigt i 28 tim innan Linus såg dagens ljus. Jag hade också väldiga födslovåndor förstås och det var en enorm lättnad när allt gått bra. Mitt tydliga minne från första besöket på BB - Linus ligger ihopkrupen som en liten groda på Mias mage, har mörklila byxor med vit/lila skjorta. Och Mia hade 40 gr feber.

Nu vill jag hjärtligt gratulera dig LINUS på din 19-årsdag och önskar dig all lycka i framtiden. ÄLSKAR DIG!
Kåre vill naturligtvis gratta dig också.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar