onsdag, april 16, 2008

Ha ha..

.. lilla mamma!! Hoppas polisen förstår vilken försynt och noggrann bilförare jag är, vanligtvis!!! :O) :O) En släng av att vara disträ hade jag i måndags.. och bältet hade jag över ena axeln, längre kom jag inte.. Men klart att jag "erkände", han hotade ju med åklagare, klart man blir skitskraj då!! Sen säger han: "tack för trevligt bemötande, och försök ha en fin dag nu.." Hmm, då kunde jag sagt nåt elakt men då hade jag väl åkt på dubbla böter.. ha ha.. Och jo nog har man annat skoj att använda de pengarna till.. trodde ju hockeysäsongen var över, men på fredag har jag tagit ledigt för att skjutsa Rasmus till Sthlm då han ska spela en turnering och jag tänkte stanna över dan och titta.. Sen blir det en lugn lördag, Linus ska på avslutnfest med A-juniorerna och då vill man ju kunna hämta honom på natten.. Men han är väl den ende som inte fyllt 18 än, så det kanske blir en tidig kväll för honom.. hmm, hoppas det! ;O)
Nästa vecka är en resvecka, och sen kommer mamma ner på lördag den 26, då fyller Rasmus 14 år också.. Sen åker jag till Arjeplog några dagar innan det blir valborg och första maj! Gu va fort det går på vårterminen.. Snart är det faktiskt semester, gu vad jag längtar dit.. Behöver solen, så det är skönt att den är framme nu, vi har också haft skönt väder här idag, men jag fått titta på solen genom fönstret på kontoret!
Nu står det 0-2 till Linköping, hejar dock på HV nu när Modo inte försvarar guldet fr förra året.. Ja, det är inte över förrän det är över..
Båda grabbarna är på GIH och tränar ikväll, den lille ska börja träna på gym nu, och Linus ska lära de "små" hur tekniken är vid styrketräning. Så vid 9 ska jag hämta hem dem.. Tyvärr är jag lite förkyld så min träning har blivit lidande nu.. trist..
Japp, då är det bara att säga kram och natti.. :O) Mia