onsdag, april 16, 2008

Äntligen här!


Så har man äntligen fått till detta med inbjudan. Sist jag fick den så bytte vi bredbandsoperatör så det var bara en massa strul och det tog nån månad innan vi ens hade något internet men nu när det verkar fungera någorlunda smärtfritt så tänkte jag att jag skulle försöka mig på detta! Är en som för det mesta "aldrig" har tid men nu ska jag ta mig det! Är ju verkligen kul att läsa alla inlägg så man får väl dra sitt strå till stacken...


Appropå stacken så kryper det för fullt i stacken med myror här nere på riviäran. Vårens alla gröna små knoppar håller att på slå ut så det är så skönt i luften. Vi har nu haft värme å sol i dagarna 3. Synd bara att man stått inomhus å jobbat hela dagarna.. =(


Nu ska jag ta mig en välförtjänt dusch och krypa ner i sängen med en man som varit borta med jobb några dagar...

Så hej svej å vi ses och höres snart!


Erica, Fredde å Simon