onsdag, maj 07, 2008

Bra Lisa!!!

Mycket bra jobbat!! Vad roligt att det gick så bra för dig, är stolt!! :)


Här i Norrköping är det sommar!!!!! och det ska fortsätta över helgen. Känns riktigt bra, om inte benen varit så bleka. Saknar verkligen min trädgård som jag hade när jag bodde i Linköping, då kunde jag ligga under de blommande fruktträden och läsa min böcker. det var riktigt skönt att kunna ha dörren öppen hela dagarna och kvällarna, det blev som ett extra stor grönt rum i min lilla lägenhet. Nu sitter jag tre våningar upp och hör bara bilar och abulanser från mitt öppna fönster. Var ut en stund och skulle hitta lite natur, det slutade med att jag satt på en bergshäll och tittade på en bilväg. Det fick mig att inse hur mycket jag saknar att kunna gå ut och vara bara i naturen, det är en stor fördel med att bo i Bringåsen. Det bästa som finns är att sitta ute på bron i sommarnatten.
Annars har jag börjat en ny kurs i måndags som heter Arbetslivsrehabilitering, får se vad det blir av den, men det verkar spännande.

Kramkram!!