onsdag, maj 28, 2008

Ibland är det bra att vara storasyster

Jag får alltså njuta av ledigheten långt före alla småsyskonen t ex. Men ni närmar er mig med stormsteg! Har ni tänkt på det?

Anders - vilken stor fin lägenhet ni fått tag i, och nära skolan också. Hoppas att det går bra nu med tentan på lördag. Jag avundas dig inte. Och så ses vi snart på Berget igen.

Familjen i Vestby - vad ni är duktiga och flitiga! Och vilken skillnad det blev i trädgården efter ert slit. Men det blir ju lön för mödan när det börjar växa nya blommor, jordgubbar m m i rabatterna.
Hälsa Therese att jag tycker hon är duktig som klarar av att gå till tandläkaren. Och få en present också! Det fick minsann inte jag.

Själv ska jag försöka putsa lite fönster på altanen. Jag har putsat några och man ser klart och tydligt ut genom dessa. Har trott att det varit lite dimma utanför annars. Positivt överraskad blev jag.
Också glad över att Sasske har kommit tillbaka från sin utflykt. Eywyn brukar ju vara borta ganska länge så därför inte lika orolig för henne.