söndag, oktober 19, 2008

hej hej..

.. på er alla i släkten, och i synnerhet min morbror Benke!! :O)
Tyvärr kan jag inte hålla med om att nu när det är höst så är det mer tid över.. Jag har den tiden på året då jag inte hinner med annat än att vara mamma åt mina goa killar varannan vecka, och tillbringa all den tiden i ishallen med dem, (när jag utfodrat dem förstås..;O) och veckan då de är hos sin pappa, då är jag nånannanstanns i detta avlånga land.. men det betyder ju inte att jag inte tänker på er alla däruppe då och då.. Tur att mobil med smsfunktion finns idag, samt denna blogg, för det är ensamt i Örebro emellanåt.. Nu har morfar Roland varit hos grabbarna några dagar, då jag var tvungen att åka till Visby, och det var mysigt att han kom. Nu fick han laga mat, skjutsa, laga cykel och köpa ny diskpropp då jag städat bort den också innan jag skulle ha visning av lägenheten.. Igår spelade båda killarna mot Västerås, den ena vann och den andre förlorade.. Sen jobbade Linus mellan 22:30 och halv 5 imorse med att städa och plocka ihop scenen efter "Ladies Night" som anlänt till Örebro igår.. Tur att det gav "klirr" i lagkassan annars hade jag nog fn inte gått upp halv 5 och hämtat honom.. :O)
Han och jag har en skön dag hemma medan den lille åkt till Hällefors för att spela match.. Trist att inte följa med och titta, men att få vara själv med Linus händer inte ofta och det är gott att vara nära honom och hämta kraft.

Jag sänder de varmaste kramarna till alla, från den yngsta till den äldsta, och hoppas ni alla mår så bra det bara går.. Mia