tisdag, januari 01, 2008

De blev ju så mycket att pyssla med igår


så min nyårskrönika kommer att bli lite fördröjd.Mina kära syskon hann jag med på em igår.Ni övriga bloggare önskar jag ett mycket gott nytt,Låt oss se till att Gurra får nya fina siffror till vårat nya år.Nu halkade jag in på krönikan likt förb.Så de e väl lika bra att forts.AnnaBritt (kan låta patetiskt men de ere inte)Du å Kåre ska känna er varmt välkommna till Talldungen ,skönt att du e hemma igen Lotta.Jag kan inte låta bli att skriva om mina älskade syskon,nu rinner tårarna så jag knappt ser tgbordet.Ä jag fortsätter sen :o)Kurt å Monika hoppas ni mår gött.Berit !klippningen e klar.Gunnar! jag vet att du har lite svårt för det men en av dom största kramarna får du:0)Tjåken å AMI! jag behöver inte säga mer.EN RIKTIGT STOR KRAM TILL ER ALLA FRÅN BENKE M FAM