måndag, mars 31, 2008

Måste bara skriva..

.. vad Rasmus sa om grabbarna Olsson; "vad stiliga de är.." Ha ha, det var väl rart sagt!!? Och lilla Charlie är ju hur söt som helst..

Det är såå skönt att inte resa denna vecka utan vara hemma med mina pojkar.. De har träningsledigt några dagar nu så jag får rå om dem på kvällarna också.. :O)
Jag och Rasmus har varit på "Öppet-Hus" på hans skola ikväll, i 3 tim, och det var riktigt trivsamt. De visade vad de håller på med i skolan nu för tiden och de räknade matte under ett pass. Puh!! Jag blir påmind om varför jag inte pluggade till mattelärare.. :O)

Linus spelar "Guitar Hero" på Xboxen så här är det hårdrock för hela slanten, Rasmus somnade precis, fattar inte hur han gör i detta "oväsen"..

Vädret är underbart, skönt skönt, fast ikväll när vi cyklade hem fr skolan var det svinkallt.. skönt att krypa ner under täcket nu..

Natti och kram till ALLA!!!!