måndag, mars 31, 2008

Snart 20 år sen...

Tänk att det är snart 20 år sen jag och Markus satt under trappen och mormor kommer ner och berättar att vi fått en lillebror... 20 år sen!!! Vad tiden går fort och va stor min lilla lilla lillebror har blivit. Men i mina ögon kommer han vara min LILLA Måns=) Min ögonsten...



Det här kortet är från hans 18 årsdag=) Vi var ut på krogen, det var en onsdag... Ahja jag vill bara vara först att gratta min lilla lilla lillebror på 20 årsdagen dock i förskott! Så på lördag blir det middag uppe på 148 och smörgåstårta.

Annars är det lugnt här ute i valla, pappa kom ner imorse och sa hej och Mattis börja gråta för att han inte kom och tog upp han på en gång... Sen var han på strålande humör ända till pappa gick hem för då kom den lilla sjuklingen fram igen. Lova är på bättrings vägen medans Mattis har blivit dundersjuk. Så morfar har blivit skickad på apoteket och Ica=) Hur får ni dagen att gå?

Kram