lördag, april 26, 2008

God morgon..

.. säger jag fast kl är 12 mitt på dan.. :O) Varit vaken länge men inte gjort många "slängar" än.. känns otroligt skönt att bara "pula runt" i sitt hem och inte ha bråttom.. Varit på tjänsteresa hela veckan och varit ända nere i Ystad, underbart väder men blåsigt! Och på måndag åker jag norröver, till Arjeplog. Spännande att få uppleva kontrasterna så tydligt, från söder till norr på bara några dagar.. Gissar att jag får ta med mig mössan upp!! :O)
Ska bli skönt att mamma kommer, hon får vara med pojkarna några dagar, och sen får vi vara lediga några dagar ihop innan hon åker hem igen.. Linus är ju dock på väg att bli "stor" så han åker med kompis till Halmstad på onsdag och igår var de ute och åt mat och firade en annan kompis som fyllt 18 år.. Och förra helgen hämtade jag honom kl 2 på natten efter en festkväll med hockeykompisarna.. Ja, det är nya erfarenheter och upplevelser nu.. :O) Tur att jag har min lilleman hemma fortfarande så blir inte övergången till att ha vuxna barn så total.. :O)
Nåja, den lille är väl inte så liten heller, han fyller 14 år idag, och vi får fira honom imorgon, då killarna kommer hit till mig och mamma..
Nu ska jag nog iallafall börja röra lite på mig, åka in till stan och göra lite ärenden, och sen fika hos min väninna i em..

Stor kram till alla... Mia