lördag, april 26, 2008

Tomt på Berget

I morse kl 7.10 åkte Lisa, Gunnar AnnaBritt och Kåre söderut. Kvar blev jag och Olle. När jag skulle berätta det för honom hörde han ingenting av vad jag sa men så tog han på sina hörlurar och då var han med på noterna. Tur det finns hjälpmedel!

Lisa ringde för en stund sen och då var de tillsammans med Emma på en restaurang för att äta middag. Skönt att det gått bra så långt. Anders leker indian så honom träffar Lisa först i morgon när han vaknat.

Jag har nog inte varit själv hemma i Bringåsen, mer än fem nätter i hela mitt liv så det känns lite ovant. Jag har tänkt att göra det som faller mig in och inte planera för mycket i förväg. Idag åkte jag och Sigrun till Krokom på husvisning och sedan fikade vi på stan. En bra dag.

I natt blir det nog värre. Jag blir lätt mörkrädd när jag vaknar på natten. Hoppas katterna håller mig sällskap! Kanske jag kan be hemtjänsten titta till mig också?