torsdag, december 18, 2008

God jul och gott nytt år....

Hur mår alla? Vad ska ni göra i jul?


Grattis till lilla Ester, Hanna och Markus!

Här på 124 har magsjukan varit sen 1 lördags natt men nu så börjar det bli på bättringsvägen=) Hoppas bara mamma och pappa slipper, när vi fått dom att komma hit i olika ärenden varje dag;) Älskar er ni är bäst! Tack....

Annars är det bra, barnen längtar till julafton=) Lova önskar sig strumpor, haha gullig hon. Kläder är ju hennes favorit!
Tänkte lägga in en blid på min tatuering, i mellan dagarna gör jag "tjejen" som Denim Demon har på skulderbladet, blir nog lite större än det kanske! Får de vad som blir bäst! Den passade in att ha på armen, inte min arm för då var den för liten för detaljerna och dom vill jag ju ha så då gjorde jag liljan först=) Så efter nyår kommer den först tänkte (kan man säga så)


God jul och gott nytt år till alla.... Kramar från Skönön