torsdag, december 18, 2008

Nu har det hänt igen!

För vilken gång i ordningen vet jag inte. Spelar ingen roll om det är sommar eller vinter och det är verkligen ett ögonblicksverk. Jag har halkat omkull. Skulle gå in till Gunnar o Ingegärd för att lämna posten. Vi pratade om att det var snorhalt ute. Jag visste det och tog det lugnt nerför bron men vips så låg jag på backen. Slog i ryggen (på trappsteget) ganska bra. Men klarade huvudet o inga brutna ben som det känns. Kan gå men det gör djävulskt ont när jag ska resa o röra på mig, lägga mig i sängen. Nu kan jag bara föreställa mig hur ont Gunnar hade i flera veckor. Men jag hade definitivt gått till doktorn och fått värktabletter så jag kunde sova. Har i allafall inte tid med att ha ont och inte kunna göra något.
Snart kommer Anders Hansson o Gunnar för att dricka lite kaffe.
Ja så kan det gå om det vill sig riktigt illa.