torsdag, december 25, 2008

Nu är det tomt här..

.. pappa åkte hem till landet, och pojkarna är nu hos sin farmor och farfar.. jag lovade dem att försöka slappa lite, men de trodde inte jag skulle klara av det.. :O) vi skruva upp hyllor igår t.o.m.. och jag hann slänga i en tvättmaskin nu, och spika upp lite småsaker.. :O) men sen ska jag slappa.. ha ha..
jag skickade ett sms till reidar igår, och han ringde upp.. han var tillsammans med tre vänner, och var bortbjuden på middag.. så det lät som om allt var rätt ok iaf..
nu väntar vi in nästa högtid, och det är linus som fyller 18 år på tisdag.. :O) och herregu vad tiden gått fort, det var inte länge sedan han ville sitta i mammas knä och gosa.. fast jag har en förvånansvärt mysig son, som är väldigt mjuk och omtänksam, så jag ska i inte gnälla.. jag lever med dem i den bästa av tider.. nu önskar jag alla en skön juldag, vi haft sol och kallt, men jag har inte varit det minsta sugen på att gå ut på långpromenad, det gör jag en annan dag.. kram kram.. mia