torsdag, december 25, 2008

Svara Gunnar

Varför ere bara jag som får kvar redigeringspennan när jag loggat ut,ere webbläsarns fel eller?Jag vill ju inte att nån annan än Stalin ska redigera mina inlägg,det räcker med att Solsjenitsyn å hans polare hade ett helvete,har ni inte läst hans böcker rekomenderas det varmt,börja med "En dag i Iwan Denisovitsj liv"om det nu kan va nån värdemätare så har jag läst den 4ggr lika facinerande varje gång fortsätt sedan med "Gulagarkipelagen" tänk sen över din egen situation om du har nån rätt att gnälla.Har du rätt att gnälla fortsätt då med övriga verk typ "Cancerkliniken" å "Den första kretsen".Å titta nu här ,jag tror jag skrivit min första allvarliga blogg på bra länge,om ni nu inte tror det läs böckerna jag rekommenderat å återkomm sen.Å som jag började SVARA GUNNAR :o)(inte om hur Alexandr hade det utan om pennan)