tisdag, april 01, 2008

Jo, nog är det gott..

.. att få "se" sina nära på detta vis.. Inte ofta men lite då och då känns det ensamt här nere, och då är det skönt att kunna "glutta in" och läsa och titta på lite bilder.. :O)

Kl är snart 19 här, solen lyser på min balkong och ger 19 grader varmt. De smutsiga fönstren syns, men jag skiter i det.. :O) Hellre ställer jag upp balkongdörren och kliver på min crosstrainer och trampar en stund.. Rasmus kom nyss hem, varit med några kompisar och de hade blivit "påhoppade" av några läskiga killar, så han hade cyklat fort hem.. ja, historien är inte färdigberättad utan jag gissar att det kommer mera ikväll när vi ska sova..

Vi ska nog åka och köpa glass om en stund, så det är bäst jag tränar nu så jag får det gjort.. :O)

kram kram, Mia
(kul att bloggarna blir fler.. så "trädet" blir tydligbg över spridningen i vårt avlånga land..)