tisdag, april 01, 2008

Kompletteringar

Idag är en sån där dag när det ploppar upp en massa tankar i huvudet. Det är därför det är så splittrat och uppdelat med mina inlägg. Bl a om "att glänta på dörrar" säger min Mia att hon tyckter det är så bra med bloggen. Hon som bor nere i Örebro och inte har någon släkt där, känner sig inte så ensam när hon läster bringasenbloggen och påminns om sina nära och kära. Och jag håller med henne. Det känns tryggt på något vis!
Vet att Gunnar också uppnått det han vill med bloggen - ett forum där Alla vet, vad Alla gör o tänker. Alla håller reda på Alla, och detta utan att behöva slänga ut en massa pengar på dyra brevporton och telefonsamtal!
Nu ska jag sätta mig i solen igen. Det är så skönt idag och då får jag också lust att ta fram mina turkosa vår-blomkrukor och ställa i köksfönstret. Blir så fint så.