söndag, december 07, 2008

Jo, det är..

.. många som inte bor på Berget.. och det är trist.. iaf idag.. vädret suger i Örebro.. pojkarna kommer inte idag, då jag måste jobba i Göteborg mån-tis.. men sen kommer de och pappa kommer till helgen då det blir flytt av.. jippi.. :O) mamma skrev om min arm såg jag, och att jag inte klagar.. hmm.. vet inte om det stämmer.. :O( har riktigt ont idag då jag höll på igår och fixa med en massa.. puh.. längtar till en dag då det inte ska göra ont.. verkar vara min punkt där jag samlar på all min "skit"..
låter så mysigt att mysa, men jag har packat ner allt som gör att jag kan mysa.. :O) köpte en amaryllis idag iaf.. och får sätta upp ljusstakarna till nästa helg..
linus for till Göteborg igår på match, förlorade med 2-0 men en bra match, och på hemvägen idag stannar de i Jönköping och ska ta sig an HV, börjar 14:00 på nätet.. rasmus spelar i linde, så jag åker dit för at heja.. orkar inte packa mer nu.. tur jag får låna stora plastlådor fr mitt jobb till det sista fixet..
nu önskar jag alla en skön lugn mysig andra advent.. hälsa morfar vid lutfisken.. kram kram mia