onsdag, februari 24, 2010

Charlie är hos mig sedan igår kväll. Hon är så himla lätt att ha. Hon sov 12 timmar i natt, vaknar sprudlande glad och äter havregrynsgröt. Sedan har vi varit ute och "hjälpt fåglarna" som Charlie säger, vi har alltså gett dom mera mat. Sedan gick vi runt kvarteret, tar nästan en timma, men hennes små ben bara går och går. Vi har ett strålande solsken och riktigt varmt och skönt ute idag. Charlie sa till mig att jag skulle ta bort solen när vi kom ut. Det är svårt att titta mot allt det vita. Nu sover hon middag och ska väl snart vakna så vi kan leka igen.

Emma , jag ska väl inte råda dig men jag skulle ta den större med bättre kök. Du gillar ju att laga mat. Be att få några dagar på dig och fundera.
Ha de gott alla nära och kära
Ami och Charlie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar